Wednesday, January 2, 2013

In the past #01

Hello everyone and welcome to my blog, this is my first post at this new style/fashion/lifestyle blog of mine and I'm super excited! I'm hoping to get back into writing and it's easier for me in English :D Even though my native language is finnish, some how my thoughts just run mostly in English, haha :') But I'm going to use both languages here and hopefully it'll work great!

Hei kaikille ja tervetuloa uuteen blogiini, tämähän on ensimmäinen postaukseni tässä uudessa tyyli/muoti/elämäntapa blogissani ja pakko myötnää että olen hieman innoissani! Haluan taas bloggailla ja itselleni se on helpointa englanniksi :D Vaikkakin siis suomenkieleni onkin suomi, niin jostain syystä ajatukseni kulkevat enimmäkseen enkuksi :') Mutta joka tapauksessa aion kirjoitella molemmilla kielillä ja toivottavasti se tulee toimimaan!

I won't do a normal introduction post about myself, but instead I'm going to start by writing how my own style has been evolved over the years and this post is about what my style was back in high school! So I'll be doing other post about my style too, but after my high school years!
I graduated from high school back in the spring of 2010, so these photos that I'm going to show you are OLD!

En aio tehdä itsestäni normaalia esittely postausta, vaan aloitan kirjoittamalla siitä, miten oma tyylini on kehittynyt vuosien kuluessa ja tässä nimenomaisessa postauksessa aion kirjoittaa siitä, millainen tyylini oli lukiossa! Aion tehdä siis myös toisen postauksen joka käsittelee tyyliäni lukio vuosien jälkeen! Ja lukiostahan valmistuin keväällä 2010, joten seuraavat kuvat ovat VANHOJA!



In my high school years I was actually a tomboy and I had gained a lot of weight, after my father passed away and I moved to my moms and changed my high school I lost a lot of weight (about 10 kilos) and my style started to go to the girly way. I used shorts and skirts even during the winter and heels got a special place in my heart!

Lukio aikoina olin aikamoinen poikatyttö ja itselleni oli kertynyt paljon painoakin, isäni kuoleman jälkeen muutin äidilleni ja painoni putosi lyhyessä ajassa sellaiset 10 kiloa ja oma tyylini lähti kehittymään hyvin tyttömäiseen suuntaan. Käytin shortseja ja hameita myös talvella ja korkokengät löysivät tiensä sydämmeeni!




I could say that this was when I figured out what I would like to do in the future too! Because when I went to high school I didn't even have a clue, but as my style changed and I got a lot more interested in fashion I started to dream about being a fashion designer in the future!

Voisin sanoa, että näihin aikoihin sain vihdoin selville mitä haluaisin tehdä tulevaisuudessa! Koska mennessäni lukioon itselläni ei ollut hajuakaan siitä mitä haluaisin tehdä ja kun tyylini alkoi muuttumaan ja aloin muutenkin kiinnostumaan enemmän muodista, aloin myös haaveilemaan muotisuunnittelijan urasta!



I'm actually a little jealous to my high school self - at the moment I have gained those kilos back that I had once lost - and more even! Also I think I actually knew what my style was back then and I'm actually a little lost at the moment - trying to figure out how I would like to dress up and what kind of person I am at the moment..

Olen jopa hieman kateellinen lukio aikaiselle itselleni - tällä hetkellä ne pudotetut kilot ovat jo tulleet takaisin - jopa extra kiloja siihen on tullut päälle!  Lisäksi uskon tienneeni silloin mikä tyylini oli ja tällä hetkellä olen hieman hukassa - yritän löytää itseni ja sen miten haluaisin pukeutua ja millainen ihminen olen tällä hetkellä..


xoxo, Sofia

No comments:

Post a Comment