Wednesday, January 30, 2013

Findings

After a long time I made it to one of the local fleamarkets!
I never remember the name of my favourite fleamarket, 'cause there's another one that is named almost like it, haha!
But everytime that I go there I always find something really nice and for a really cheap price!

Pitkästä aikaa pääsin taas käymään yhdellä paikallisista kirppareista!
En koskaan muista kyseisen kirpparin (joka on myös lempparini) nimeä, koska yksi toinen kirppari täällä on nimetty melkein samoin! 
Mutta niin, joka kerta kun menen käymään siellä teen löytöjä halvalla hinnalla!

The first thing that I found was this book about fashion design, there's so much information from how the human body works (anatomy) to runways and photoshoots!
Also there's stuff about patterns, collars, sleeves and all that kinds of stuff!
There was the old price in the back of the book and this babe (bought from Suomalainen Kirjakauppa) has actually cost 39,90 euros and now I got it for only 4 euros!! So lucky~
Also the book is still like new!!

Ensimmäinen asia mitä löysin oli vaatesuunnittelun opiskelijoille suunnattu kirja! Kirjasta löytyy informaatiota ihmisen anatomiasta aina kuvaustilanteisiin!
Kirjassa on myös paljon asiaa kaavoista, kauluksista, hihoista, yms! Eli siinä on ihan kaikkea!
Takakannessa oli vielä vanha hinta nähtävillä, edelliselle omistajalle kirja on aikoinaan (tietääkseni yhä saman hintainen) ja se hintahan on ollut 39,90 euroa! Ja minä itse sain tämän nyt ain 4 eurolla! Onnekasta~
Kirja on myös kuin uusi~




And my other finding was this shirt~
It has this military look and I actually like the green color here~
It's a little big to me, but I already have in mind what I'm going to do for it!

Toinen löytöni oli tämä paita~
Se on aika armeija-henkinen ja oikeastaan tykkään tästä vihreästä väristä~
Paita on minulle hieman iso, mutta olen jo keksinyt mitä teen sille, jotta saan siitä istuvan!



I can also imagine myself using this shirt with feminine accessories, I can't wait for more warmer days, 'cause I'm not gonna wear heels before the snow is gone!

 Osaan myös kuvitella käyttäväni sitä paljon naisellisempien asusteiden kanssa, en malta odottaa lämpimämpiä kelejä, koska korkokengät yms pysyy kaapissa kunnes lumi on poissa!


xoxo, Sofia

No comments:

Post a Comment