Wednesday, January 2, 2013

In the past #02

Time for the second post about my style in the past!
After high school I got a little lost with myself and my style and had to start from beginning, also bad lifestyle got me more weight pretty quickly and I was also a little depressed and that didn't help it.
I cut my hair real short so that I could have a new beginning.

Toisen postauksen aika!
Lukion jälkeen hukkasin itseni ja tyylini ja jouduin aloittamaan alusta itseni etsimisen, lisäksi huonot elämäntavat aiheuttivat nopean painon nousun ja pienoinen masennuskin itsellä oli, joka ei auttanut asiaa.
Leikkasin hiukseni ihan lyhyiksi jotta voisin saada uuden alun.





After my year at Pekka Halosen akatemia I went to work for my grandma, as working I got happier and I forgot all the drama that had happened at the school that I was in. I think that got me back wearing more colors and different kind of clothing.. Also the girly girl made a comeback into my life!

Pekka Halosen akatemiassa vietetyn vuoden jälkeen menin isoäidilleni vuodeksi töihin ja huomasin kuinka minusta tuli iloisempi ollessani siellä. Halosessa oli ollut turhaa draamaa ja se oli vaikuttanut minuun ikävästi. Ja luultavasti oma iloisuuteni sai itseni kokeilemaan enemmän erilaisia vaatteita ja eri värisiä vaatteita.. Lisäksi tyttömäinen tyyli teki paluun elämääni!



Also wigs made it to my style, bad hair day? Not anymore!
Also it was so easy for me, because I cosplay so I use wigs when doing that so it wasn't that weird for me to start using those in daily life :3

Myös peruukit löysivät tyyliini mukaan, huono hiuspäivä? Ei enään!
Se oli itselleni helppoa, koska harrastan cosplayta ja siinä tulee peruukkeja käytettyä niin ajatus niiden käyttämisestä ihan arkena ei ollut itselleni ollenkaan outo ajatus :3




At the very moment my style revolves around comfort and I don't take that much time deciding what to wear etc.. And I guess I have lost myself again, because I just don't feel like "home", but I don't know better either.. Next time I'll post couple of my looks from this fall!

Tällä hetkellä tyylini perustuu mukavuuteen enkä käytä paljoakaan aikaa sen miettimiseen että mitä pukisin päälleni.. Luultavasti olen taas hieman hukannut itseni, sillä en tunne oloani kotoisaksi oikein missään vaatteissa..
Ensi kerralla postailen muutamia asuja tältä syksyltä!


xoxo, Sofia

No comments:

Post a Comment