Friday, January 18, 2013

Last fall

So, as promised, here's some more newer photos of me, from fall..
All my outfits have been simple and comfy, and I guess I could say that this is me now, I always wear jeans and nice top to go with it.. But I'm pretty tired dressing up like this..

Kuten luvatuksi tuli, niin tässä olisi nyt uudempia kuviaminusta, nämähän ovat tuosta syksyltä..
Kaikki asut mitä olen pitänyt, ovat olleet simppeleitä ja mukavia päällä.. Ja kai sitä voisi sanoa, että tämä on sitä minua nyt, kun kerran kokoajan pidän farkkuja ja niiden kanssa meneviä kivoja yläosia.. Mutta oikeastaan olen jo aika kyllästynyt tällaiseen pukeutumiseen..







I'm waiting for spring and summer to come, I have so many new outfits in my mind and I really think that I'm pretty much a summer person, as I don't have any ideas how to dress up nicely in the winter time.. Though winter is my favourite season! Everything is so pretty, even though it's could.. Summer is just too mainstream for me!

Odotan jo innolla kevättä ja kesää, mielessäni on monia uusia asuja ja tämä saa minut ajattelemaan, että olen aikalailla kesäihminen.. Koska talvelle en ole keksinyt mitään kivoja asukokonaisuuksia..
Vaikkakin talvi on minun lempi vuodenaikani! Kaikki on niin nättiä, vaikka onkin kylmä..
Ja kesä on vaan liian valtavirtaa mulle, haha ;D


xoxo, Sofia

No comments:

Post a Comment