Thursday, February 7, 2013

My little big boy


This cute little fella is my Choco and today he actually has his 2 year b-day!
So that meant something special for my boy for his special day!
I know, dogs don't understand something like this, but for me it was kind of a big deal.. :)

Tämä pieni ihanainen on Choco ja tänään hän täytti kaksi vuotta!
Joten se tarkoitti jotain erityistä pienelle pojalleni hänen erityisenä päivänä!
Tottakai tiedän, että eivät koirat tällaista ymmärrä, mutta minulle itselleni se on jotenkin iso juttu.. :)


Here you can see him with his gifts! I got him a new toy and some pig ears.. Yeah :D He has almost eaten one already, haha :')

Tuossa Chocon voikin nähdä lahjojensa kera! Hankin hälle uuden lelun ja siankorvia.. Jep :D Ja yksi onkin jo melkein syötynä, haha :')

This was just a short post and next time it's time for a small haul :3
ps. Choco really knows how to pose! ;D

Tällä kertaa vain tällainen lyhyt postaus, mutta ensi kerralla on luvassa pientä ostosten esittelyä :3
ps. Choco tietää miten kameralle pitää poseerata! ;D


xoxo, Sofia

No comments:

Post a Comment