Friday, February 1, 2013

Eurokangas

Yesterday I got to know that Eurokangas was having this awesome deal: buy a bag of fabric for 10e!
So after hearing about it I just had to go check it out and today in our drawing class I told about this deal to some of my classmates and I ended up going there after school with Mirjam & Emmi!
Also this deal was little special, because every day it will get cheaper and cheaper!
Yesterday the deal was 8e/bag and today it was only 6e/bag!!
I've been too lucky lately!

Eilen sain tietää, että Eurokankaalla on tälläinen ale-diili, jossa yksi muovikassillinen kangasta maksaisi 10e!
Kuultuani tästä päätin, että varmastikkin menisin hyödyntämään tarjousta ja tänään elävänmallin-luennolla kerroin hommasta myös muutamille luokkakavereilleni ja päädyin menemään luennon jälkeen Mirjamin ja Emmin kanssa sinne!
Diilissähän oli sellainen kiva pikku juju, että päivittäin se halpenee!
Eilen se kassi maksoi 8e ja tänään enään vain 6e!!
Olen ollut kyllä aivan liian onnekas viime aikoina!


There's my bag of fabrics, so full of them and it was pretty heavy too!

Oma kassini täynnä kangasta! Oli aika painava kassi, hyvä jos sormiani tunsin kun veri ei päässyt niissä kiertämään D:

There's about 25m of fabric~
Siinä sitä ois noin 25 metriä kangasta~
And there's all the fabrics that I bought!
I don't know what I'll be making out of most of these, but that one pinkish fabric will turn into a cosplay, that's for sure!

En vielä ihan tiedä mitä näistä kankaista tulen tekemään, mutta tuo kolmas kangas vasemmalta (vanhan roosan sävyinen) tulee muuntumaan cosplay-asun hameeksi ja hihoiksi! Se on ainakin varmaa!


xoxo, Sofia

No comments:

Post a Comment